Arhi cred ca m-a banat am intrat astazi pe blogul lui, il citesc in fiecare zi, si am vrut sa comentez si eu ceva dar de unde orice vroiam sa scriu nu se posta. Nu prea inteleg de ce m-ar bana ca nu am vorbit urat pe blogul lui nu am facut publicitate doar imi ziceam parerea despre acel articol din cand in cand, sau poate are el probleme cu blogul oricum am sa vorbesc cu el sa il intreb daca m-a banat sau ce s-a intamplat, momentan nu e pe messenger. Arhi e singurul care-l citesc zi de zi, il citesc pentru ca imi place ceea ce scrie si pentru ca e direct, spune tot ce gandeste, si il citesc si pentru ca e constantean ami aflu si eu ce se pentrece in Constanta de pe blogul lui ca la Tv nu prea ma uit.
Si chiar daca ma banat tot pe Arhi il voi citi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu
Acest blog este follow, comentand ai numai de castigat.

Tema creata de Pustiul.com