Nu sunt primul si nici singurul care isi da seama de acest lucru dar mai oribil decat vista eu nu am vazut poti sa ai tu cel mai bun calculator din lume tot asa se va misca.
Am instalat si eu ieri pentru prima data windows vista, nu pentru mine ca eu nu imi instalez o asemenea porcarie, pentru cineva carea avut vista pe laptop si a vrut tot vista, i-am zis ca daca si-ar baga windows xp merge mult mai bine si nu o sa se mai blocheze, dar nu ca cica arata mai bine, ma pis pe frumusetea lui daca el se misca ca un cacat si trebuie sa astept ceva timp pana se deschide ceva si trebuie sa ma intrebe de x ori daca sunt sigur cand vreau sa instalez ceva.

Intr-un cuvant Windows Vista e de cacat, nu recomand nici macar sa-l instalati curiozitat

2 comentarii:

Anonim 2 septembrie 2008 la 18:19  

Da, dar suge rau

Anonim 2 septembrie 2008 la 18:19  

Da, dar suge rau

Trimiteți un comentariu
Acest blog este follow, comentand ai numai de castigat.

Tema creata de Pustiul.com