Daca sunteti din Constanta si vreti sa faceti scoala de soferi categoria A, A1 sau categoria B:

  • Pretul pentru categoria A, A1 este de 300 lei
  • Pentru categoria B, pe Matiz sau Logan pretul este de 900 lei.
Pentru mai multe detalii contacti la:
Ioja Mircea - 0722 202.933 sau Ioja Ion -0722 370.109

Va recomand din toata inima si eu am facut scoala de soferi, si drept multumire m-am gandit sa postez pe net preturile si numerele de telefon in speranta ca va va fi util, preturile sunt accesibile fata de alte scoli de soferi unde am auzit chiar si cu 200-300 lei in plus sau chiar mai mult.
Mail ales la categoria A, A1 unde pretul chiar mi se pare mic 300 lei. Daca sunteti interesat contactati persoanele de mai sus pentru mai multe detalii.

1 comentarii:

Anonim 24 octombrie 2008 la 18:36  

Foarte de treaba Ioja Mircea si eu am facut scoala de soferi cu el, are foarte mare rabdare.

Trimiteți un comentariu
Acest blog este follow, comentand ai numai de castigat.

Tema creata de Pustiul.com