Mihaela Radulescu cea mai frumoasa femeie din romania, face bani frumosi din publicitate.


"Exact, nu stiu, pentru ca am un om la contabilitate care poate sa va spuna cu precizie. Insa anul trecut am avut undeva in jur de 800.000 - 900.000 de EUR din publicitate. Este adevarat ca a fost unul dintre cei mai buni ani, din acest punct de vedere, dar s-a intamplat. Insa nu este asa in fiecare an. Anul 2007 a fost un an mai bun, cand s-a intamplat sa am mai multe contracte de evenimente de prezentare"
Sursa: adplayers.ro
Sa fim sinceri chiar arata bine femeia pentru varsta ei, 39 de ani, Arhi arata-mi tu mie o "balena" mai vrumoasa ca ea.
Dupa cati bani scoate din publicitatea Mihaela Radulescu am putea zice ca frumusetea se plateste.
Ultima stire despre Mihaela radulescu se aude ca s-a despartit de
Elan Schwartzenbergcu care avea u copil, care o fi motivul ? poate o sa-l aflam.

1 comentarii:

Anonim 10 octombrie 2008 la 09:12  

Intr-adevar,Mihaela poate fi un exemplu de urmat,in ciuda faptului ca a avut mai multe incercari de a-si uni destinul.Este un exemplu pentru femeile moderne ,dornice de afirmare, si un ghid al mamei de cariera,al femeii cu principii si valori,al femeii ingrijitie,mereu debordand de prospetime.Am intalnit-o acum ceva ani,in atelierul Irinei Shrotter....era de pe atunci superba ,insa avea un pic mai multe kilograme ,acum.....perfecta!Are dreptate cand zice ca o femeie abia dupa 30 de ani infloreste si are mult mai multe de oferit.Desi fac parte din categoria celor pana in 30 de ani, o venerez pur si simplu si ma regasesc pe undeva ...desi nu ma pot compara.As sta cu gura cascata sa o ascult cum se exprima atat de natural dar in acelasi timp uzand de seriozitatea necesara unui dialog decent.Mi-as dori sa mai am ocazia sa o intalnesc pentru o discutie despre cum arata apusul in sud,despre cum miroase cafeaua si croissantele frantuzesti si despre cum e o mama perfecta entru fiul ei.Am si eu un baietel de 3 ani si uneori simt ca nu sunt o mama grozava.Poate cine stie?destinul va face sa o mai intalnesc si a doua oara

Trimiteți un comentariu
Acest blog este follow, comentand ai numai de castigat.

Tema creata de Pustiul.com