Dupa cum v-am mai zis sunt mare fan Sensation Black, nici bine nu s-a terminat Sensation Black 2008 si deja s-a stabilit data pentru Sensation Black 2009 car va avea loc pe data de 11 Iulie 2009 pretul unui bilet fiind de 85 de Euro si 150 Euro pentru sectiunea VIP. Daca aveti posibilitatea duceti-va e un spectacol pe cinste, spectacol de lumini si sunet, cei mai renumiti si consacrati DJ

P.S: Stiti ca ma plangeam eu ca nu gasesc filmarea de la Sensation Black 2008, am gasit-o o puteti downloada si voi de aici (DOWNLOAD)

5 comentarii:

Anonim 9 septembrie 2008 la 16:52  

sunt cei mai tari nu am ce zice despre ei am sesiuni dea lor la greu nam ce

Anonim 23 septembrie 2008 la 12:23  

organizez o echipa mai mica sa merem la Sensation pt la anu cei interesati sa ma contacteze id ionutirlanda

Anonim 17 decembrie 2008 la 16:02  

Buna,
Imi puteti spune va rog ce fel de muzica se pune la black sensations?
Ce dj au fost in 2008?

Pup

Anonim 13 ianuarie 2009 la 23:19  

am incercat sa scot si eu sensation black 2008...nu stiu de ce dar nu apare nimic....poate o fi vreo problema cu site-ul...plssssss help

Trimiteți un comentariu
Acest blog este follow, comentand ai numai de castigat.

Tema creata de Pustiul.com