Pentru configura routerul introduceti în browser urmatoarea adresa:
http://10.0.0.138/ sau http://speedtouch.lan/.

Mergi la meniul Toolbox



Click pe Game & Application Sharing



Click pe Create a new game or application din partea de jos.
si sa ai exact ca in poza de mai jos bifat



Dai next si la new name scrii radio
la port range in casuta de sus scrii 8000 iar incasuta de jos scrii 8001 dai add si apoi Apply



Cam atat, imi cer scuze pentru poze dar eu nu am router de la clickNet, am modem, dar stiu cum se fac setarile.

Daca nu va descurcati postati aici ce nu ati inteles si va vom ajuta

5 comentarii:

Anonim 31 octombrie 2008 la 01:28  

sal cand ma ajuti sa configurez un router sa am ip extern id cata_max_catalin

Anonim 11 noiembrie 2008 la 19:44  

cu UPnP se conecteaza fara aceste setari suplimentare

Anonim 18 noiembrie 2008 la 20:57  

cine ma poate ajuta si pe mine sa bage id mirel2689

Anonim 23 februarie 2009 la 20:07  

Salut! Imi cere Username si parola. Cum le pot afla? multumesc!

Anonim 3 martie 2009 la 12:30  

la urma dupa ce fac dau aply si apoi ce se intampla?ca imi apar alea iar goale...porturile...adik nu mi se pare ca se schimba nimic...cine ma poate ajuta id mess sorrin_srl ...multumesc mult

Trimiteți un comentariu
Acest blog este follow, comentand ai numai de castigat.

Tema creata de Pustiul.com