Marian Pop pop este un imbecil, un tampit care a indraznit sa-i fure tema de wordpress lui Zoso si am mai avut si tupeul sa-i zica ca nu-i facut bine CSS-ul si ca nu e configurata bine pentru SEO. Cat de tampit sa fii dupa ce te-a prins ca i-ai furat tema sa ii zici ca nu e facuta bine, si atunci de ce ai furato ? Zoso a avut griza sa-i  suspende blogul. Ba, Marian Pop daca esti atat de prost in cat nu te duce mintea sa iti faci propria tema de wordpress ia naiba una gratuita de pe net ca sunt milioane si moka, nu trebuie sa furi, si mai ales de unde sa furi de la Zoso, mare tampit mai esti. Am mai auzit de astea care furau dar nu furau site-uri cunoscute sau din Romania si le mai modificau si ei.

Marian Pop nu numai ca fura teme dar si numele firmei lui e inspirat "LinuxWD".
Mai multe detalii despre acest conflict gasiti pe blogul lui: Zoso si Arhi

10 comentarii:

Anonim 25 octombrie 2008 la 20:08  

unii au un tupeu .. peste limita

Anonim 25 octombrie 2008 la 20:11  

O___O Vb deparca Zoso ar fi cn stie ce ...
Daca Marian Pop fura tema altui blogger, unul care nu e asa popular, numai ziceati nimic ... va durea undeva. Dar cand vine vorba de Zoso ... ⌐_⌐
A scris Zoso despre cv ce i s-a intamplat lui, dc trebuie sa scrieti toti despre asta?? O__O

Pustiu   25 octombrie 2008 la 20:14  

Daca tu ai munci la un site si eu vin si iti fur designul la site si eu peste o luna am mai multi vizitatori ca tine nu tie ciuda ?

Anonim 26 octombrie 2008 la 08:51  

Pana la urma cine e ma Zoso asta...ce daca are trafic e zeu.Daca vrei sa-i pic eu site-ul sa ma anuntati.;)

Pustiu   26 octombrie 2008 la 13:41  

Zoso e un blogger renumit si daca nu va place deve intrati sa il cititi ? Gabriel Leonard tu sa-i pici site-ul lui Zoso =)), macar daca ai avea trafic calumea si tu.

Pustiu   26 octombrie 2008 la 13:47  

@j0cker Zoso chiar scrie ce i se intampla, tu poate nu-l citesti de asa multa vreme sau nu-l citesti mereu, si Marian Pop asta a facut intentionat asta pentru a avea si el trafic pe blog, promocare prin conflict. :)

Anonim 26 octombrie 2008 la 15:21  

Pustiu, nu cred ca ai inteles ce vreau sa zic ...
Eu am zis ca Zoso a scris pe bloul lui ceva ce i s-a intamplat lui. De ce trebuie sa scrieti toti despre asta?
Normal ca daca mi-ar fura cineva designul facut de mine, m-as enerva. Toti am face lafel. Dar nu asta am zis eu ...
Am zis ca daca i se intampla asta altui blogger, nu ati scrie si voi despre el pe blogul vostru. Dar daca e despre un blogger mai popular ...

Pustiu   26 octombrie 2008 la 16:54  

j0cker nimeni nu o sa fure ceva de la un blogger mai putin popular, care e farmecul. Cei care fura, fura cu un scop.

Anonim 27 octombrie 2008 la 14:57  

Pustiu documenteaza-te.Citeste despre Supernova 3 si apoi sa vorbesti ;)

Trimiteți un comentariu
Acest blog este follow, comentand ai numai de castigat.

Tema creata de Pustiul.com