Astazi am fost sa dau examenul auto proba teoretica, sa va zic cum se face si ce am facut eu.

Iti iei dosarul si te duci sa dai examenul iti mai trebuie buletinul si 10 ron, trebuie sa te trezesti de dimineata daca vrei sa fii printre primi, pana in ora 9 trebuie sa ai dosarul dat si achitata taxa de 10 ron, primesti un bon pentru achitarea taxei si un numar, te asezi la coada si iti astepti randul, la intrare in sala ti se cere buletinul primesti dosarul tau si un cod de bare, astepti putin pana se elibereaza un calculator, iei codul de bare primit si impingi la nivelul mesei sa intre in contact cu lumina rosie. Dupa ce ai scanat codul de bare verifici datele tale cu cele de pe calculator si incepi examenul.

Eu astazi am avut mare mare "noroc" adica exact prima intrebare la chesionar era din mecanica citesc intrebarea si nu eram sigur ce raspuns sa dau asa ca dau raspunde mai tarziu, citesc a doua intrebare si imi trece prin cap ia sa citesc eu prima data toate intrebarile si tot dau raspunde mai tarziu la toate intrebarile ajung la ultima intrebare si constat ca eu in chestionar nu am nici o intrebare care sa aiba imagine si atunci imi zic in gand "am puso" raspund la prima intrebare de mecanica, raspuns corect, mai raspund la cate o intrebare mai dau raspunde mai tarziu si ajung sa am 15 intrebari raspunse corecte si nici una gresita. Bun pana aici a fost ok dar de aici se complica au ramas cam cele mai grele intrebari 1 de mecanica la care nu eram sigur si restul de sanctiuni,infractiuni, contraventi. Raspund la a 16 intrebare, gresit, urmatoare dau raspunde mai tarziu raspund la urmatoare corect si raspund la inca 4 intrebari corect si apoi toate dar absolut toate gresit, aveam niste nervi.

Deci in concluzie am picat cu 19, bine ca nu am picat cu 21 ca o luam razna.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu
Acest blog este follow, comentand ai numai de castigat.

Tema creata de Pustiul.com