Multi imi pun intrebarea "Cat de legal e sa faci un radio pe net ?" e legal, atat timp cat tu emiti pe net e legal dar sa aveti grija cu muzica sa nu va treziti cu garda pe la usa ca trageti muzica de pe StrongDc++ si puneti la radio deocamdata in Romania nu prea se fac controale dar cine stie. Am inteles ca e legal sa emiti si FM dar e o anumita frecventa si pe o anumita distanta acum sa nu ma intrebati care e aia ca nu stiu.

Si daca tot am adus in discutie aceasta intrebare sa va zic ce am patit cu unul imi da omul add sa-l ajut cu radio ma intreaba diferite chesti ma intreaba si dacae legal si ajungem la contul de la no-ip si stiti ca  la no-ip eu au doua tipuri de conturi free si premium, a facut el cont free si stiti ca ii trimite email cu confirmare si  ii spunea ca poate sa treaca la un cont premium contra unei taxe, el a inteles cam pe dos si imi spune: "daca imi vine sa plaesc acasa, sigur nu voi plati la net mai mult" LOL frate cat de tampit sa fii ? Din pacate sunt cam multi din astea paraleli cu internetul, pana m-am prins eu ca el e paralel era deja prea tarziu ca nici nu-l ajutam. Mai am o groaza de genul asta prin lista de messenger si abia astept sa scap de ei. Si inca ceva daca tot vreti sa va ajut cu radio nu ma bateti la cap ca ori nu va raspund ori ignore direct, nu am timp sa ma ocup doar de voi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu
Acest blog este follow, comentand ai numai de castigat.

Tema creata de Pustiul.com