Iar ati inceput cu massurile ? iar va dau ignor:

Vrei sa te injur? Sa imi bag inima in pieptul tau sa-mi sugi sufletul si toata iubirea care ti-o port,vrei sa te omor cu a mea iubire sa te ia dragostea mea sa ma fugaresc cu tine….auzi stii ceva?Ia mai date-n sufletul meu ca mai facut sa te iubesc si nu mai pot sa te mai las.hai ca deja am obosit sa te tot injur si incep sa te blestem..Te blestem sa ma iubesti si sa nu pleci nicodata de langa mine {mass}
 Daca tot dai mass mai da si tu ceva ce sa ma intereseze nu numai "Asculta radio....." "O fetita ...." " "Da mai departe ,daca vrei sa nu .." LOL chiar credeti toate masurile ? unii inventeaza masuri din plictiseala.

3 comentarii:

Anonim 6 noiembrie 2008 la 16:39  

nu ai cu cine, niste tarani :)

Anonim 8 noiembrie 2008 la 18:09  

Cei ce trimit mass`uri sunt majoritatea copii de 12, 13 ani care, din prea multa plictiseala, apeleaza la aceste mass`uri... Mai, mai de`si mai iau vreo injuratura :))

Anonim 13 noiembrie 2008 la 19:30  

multi handicapati :))

Trimiteți un comentariu
Acest blog este follow, comentand ai numai de castigat.

Tema creata de Pustiul.com