Mda la ora 3:14 minute :) eu ma uita sa vad cum stau cu cautarile dupa cuvintele pe care vreau eu sa fiu pe primele pozitii si constat ca m-am dus iar la fund desii trafic am, e in crestere, nu pot sa imi explic de ce? dupa cuvintele care vreau eu sa fie pe primele pozitii si pe care a fost, acum a cazut si nici nu-l mai gasesc dupa cuvantul ala, cam naspa, poate isi revine.

Ce naiba m-a apucat pe mine sa scriu la ora 3 noaptea nu stiu, nu am somn am incercat sa ma culc si eu mai devreme ca de maine incepe scoala si de unde ca nu pot sa dorm deloc.

Pustiu se duce sa se bage in pat poate reuseste sa adoarma ca maine la 7:30 trebuie sa fie la scoala (ce imi mai place sa vorbesc la persoana a 3-a =)) )

Noapte Buna daca nu dormiti nici voi la ora asta.

1 comentarii:

Anonim 5 ianuarie 2009 la 13:09  

Esti dus tare

Trimiteți un comentariu
Acest blog este follow, comentand ai numai de castigat.

Tema creata de Pustiul.com