Aseara din dorinta de a pune pe blog smiley-uri am modificat un script si pentru ca toata lumea caauta asa ceva cum am cautat si eu si nu am gasitnimic care sa mearga m-am hotarat sa-l public

codul care trebuie introdus este:
<script src='http://florin16ss.googlepages.com/yahoosmileys.js' type='text/javascript'/>
Si trebuie introdus jos de tot inainte de :
</body>
</html>
Smiley-urile sunt exact ca pe yahoo messenger si deocamdata sunt bagate doar cele mai des folosite la cerea voastra pot sa bag si altele si voi sa nu mai faceti modificari.
In caz ca nu sunt afisate smiley-urile contacteaza-ma si in cel mai scurt timp rezolvam. :)

13 comentarii:

Anonim 4 ianuarie 2009 la 17:21  

la articole merge...dar la comentarii ce cod introduc si unde?

Pustiu   4 ianuarie 2009 la 17:23  

acelasi cod merge si la articole si la comentarii
pe ce blog ai bagat sa mai uit poate e ceva ce am omis eu si sa repar :)

Anonim 4 ianuarie 2009 la 19:51  

pe blogul meu...http://availablezone.blogspot.com

Pustiu   4 ianuarie 2009 la 19:56  

pai ai bagat codu ala ca eu nu l-am gasit ??

Anonim 4 ianuarie 2009 la 21:32  

In fine...lasa...:|

Anonim 19 ianuarie 2009 la 17:35  

Nu sunt aceleasi semne ca la messenger :z, spune codul fiecarui emoticon

Pustiu   19 ianuarie 2009 la 17:39  

@otto sunt puse doar cele mai folosite si codul lor e la fel ca pe messenger nu cum era vechiul script pentru, codul era diferit fata de messenger, si daca tu propui un nou smiley il voi pune

Anonim 25 ianuarie 2009 la 19:54  

dau bn;):-"

Diana   12 februarie 2009 la 11:25  

La mine nu vrea sa mearga! :(

Anonim 12 februarie 2009 la 18:07  

@Diana scuze, te-as ajuta cu mare placere dar nu am timp nici sa respit anul acesta am bacul si cred ca iti dai seama ce inseamna asta pentru mine, poate o sa imif ac putin timp canva, scuze inca o data

Essences   17 februarie 2009 la 15:38  

Merge doar la comentarii. Aloooo, imi raspunde si mie cineva ? :)

Trimiteți un comentariu
Acest blog este follow, comentand ai numai de castigat.

Tema creata de Pustiul.com