Am avut acum ceva timp un site pe care am avut Adsense, si doar dupa 2 zile mi-a fost suspendat contul am intrat in cont , cont suspendat, cica mi-au trimis un email cu motivul pentru care am fost bannat dar eu nu am primit nimic si acum ma intrbam daca am vreo sansa sa imi recapat contul am auzit ca nu prea ai cum si ca trebuie sa te tiganesti mult cu ei pana sa ti-l reactiveze, nu ma intereseaza sa imi recuperez bani  ca erau cativa centi.

Astept idei, voi cum ati facut, cai care au avut contul suspendat ?

3 comentarii:

Anonim 29 octombrie 2008 la 22:56  

ha ha ... am patit exact acelasi lucru :)) ... diferenta a fost ca eu ajunsesem la 100$ si trebuia sa-mi trimita banii...whatever...am asteptat vreo 2-3 zile gandidu-ma ca poate a intarziat mailul. Vazand ca nu vrea sa apara niciun mail de la Google mi-am luat inima in dinti si le-am trimis eu unul. Le-am spus cine sunt, le-am spus povestea si i-am rugat sa-mi spuna motivul pentru care mi-au inchis contul...Guess what? A doua zi contul era activ :)) ... nici acum nu mi-au raspuns la vre-un mail..pur si simplu m-am trezit cu el reactivat :P

Pustiu   29 octombrie 2008 la 23:02  

O sa le trimit ei eu un email sper sa mi-l reactiveze

Cata   15 ianuarie 2009 la 20:47  

unde le-ai trimis mailul?

Trimiteți un comentariu
Acest blog este follow, comentand ai numai de castigat.

Tema creata de Pustiul.com