A trecut ceva timp de cand nu am mai scris pe blog, Pustiu nu prea mai are timp sa scrie pe blog, sa va zic ce s-a mai intamplat de cand nu am mai scris:

- Am luat si eu permistul auto (trebuia sa ma laud ?)
- Obama e presedintele americi
- Cica a mai aparut o zodie noua in zodiac, uni din voi s-ar putea sa fiti alta zodie acum.
- M-am intalnit cu Constanteanu si i-am dat premiul.
- S-a mai incalzit afara, nu mai e asa frig :)
- S-a facut update de PR si eu am ramas tot la 2, google experimenteaza pe noi dar pe pielea lui.

4 comentarii:

Anonim 21 ianuarie 2009 la 17:45  

Vorbesti de acel update de la inceputul luni?

Pustiu   21 ianuarie 2009 la 17:49  

Nu, s-a facut ieri update, nu stiai ?

Anonim 23 ianuarie 2009 la 16:33  

;)) bine ai revenit

Anonim 23 ianuarie 2009 la 18:04  

@constanteanu nu am fost plecat nicaieri bantuiam si eu pe aici numai ca nu aveam timp sa mai scriu si eu ceva, sper ca de acum sa apuc sa mai scriu si eu cate un articol macar unul la 2 zile :)

Trimiteți un comentariu
Acest blog este follow, comentand ai numai de castigat.

Tema creata de Pustiul.com